SEO paslaugos ar Google reklama?

googleŠiandien kiekvienas verslininkas puikiai žino posakį – „jei tavęs nėra internete, tavęs nėra niekur“, todėl visi stengiasi būti matomi virtualioje erdvėje. Visgi, geri nori ne visada atneša norimų rezultatų.  Anot internetinio marketingo  Buk-pirmas specialistų, tai vienas dažniausiai klientų, kurie nėra gerai susipažinę su šiais reklamos įrankiais, užduodamų klausimų.  Visgi, atsakyti vienareikšmiškai gana sudėtinga, nes viskas priklauso nuo įmonės ar verslininko lūkesčių.

Kai svarbu laikas

Kai įmonė vos tik atidarė internetinę svetainę, tikėtis milžiniško internautų antplūdžio būtų naivu, todėl čia Google reklama puikiai praverčia, tai tari vitaminų injekcija verslui. Google reklama svetainę iškelia į pirmąjį paieškos sistemos puslapį ir greitai į svetainę pritraukia potencialius klientus. Tiesa, norint pasiekti išties gerų rezultatų, būtina „atsiduoti“ į specialistų rankas, kurie tinkamai administruos reklamos kompaniją. Be to, reiktų atminti, kad Google reklama – tai laikinas triukas. Lankytojai užsuks į svetainę, tol kol verslininkas įmonė mokės pinigus už reklamą. Reklamos kampanijai nutrūkus, svetainė vėl  atsidurs „aklojoje“ zonoje.

Kai svarbu ilgalaikis rezultatas

Tuo atveju, kai įmonė, nori, kad jos svetainė nuolatos šmėžuotų pirmuosiuose Google paieškos sistemos rezultatų puslapiuose, vertėtų pagalvoti apie galimybę investuoti į SEO. Tiesa, reiktų atminti, kad SEO paslaugos – tai nuolatinis ir kryptingas darbas, kuris reikalauja apsiginkluoti kantrybe, nes pirmuosius teigiamus rezultatus galima išvysti tik po kelių savaičių. Kita vertus, net ir nutraukus SEO, svetainė kurį laiką laikysis atitinkamoje pozicijoje ir bus matoma interneto lankytojų.

Kai svarbūs pardavimai

Labai dažnai galima išgirsti, kad SEO paslaugos ar Google reklama garantuoja didesnius pardavimus. Visgi, tai gana gudrius triukas, juk normalu, kad kiekvienas sėkmingas verslas galvoja apie pardavimus ir pelną. Tačiau, SEO ar Google reklama savaime nieko negarantuoja ir negali garantuoti, juk niekas nežino ar potencialus pirkėjas, užsukęs į svetainę, joje ką nors pirks. Augantiems pardavimų rodikliams įtakos turi ir pats svetainės turinys, informacijos išdėstymas, kainų politika, įmonės reputacija, buvusių klientų atsiliepimai ir pan.

Visgi, į pagalbą pasitelkus profesionalius ir ilgametę darbo patirtį turinčius internetinio marketingo specialistus, galima pasiekti išties puikių rezultatų.