Mylintiems automobilį privaloma signalizacija

signalizacijaDaugeliui automobilis nėra tiesiog transporto priemonė, skirta nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Vieni savo mašiną puoselėja, prižiūri, kad galėtų pasipuikuoti, kitiems vairavimas yra hobis, tretiems malonumas leisti laiką garaže. Tai reiškia, jog žmonės saugo savo automobilį. O saugumui užtikrinti montuojamos signalizacijos.

Signalizaciją sumontuos ne kiekvienas autoservisas Kaune. Net ir iš tokių, kurie teikia šią paslaugą, reikia kruopščiai atsirinkti. Be to, klientui pravartu, jei autoservisas, užsiimantis saugumą užtikrinančios įrangos montavimu, prieš viską paaiškintų, pakonsultuotų. Atrodo, ką čia konsultuoti? Įdeda signalizaciją ir viskas? Tokios mintys kyla tik iš pradžių. Šiais laikais įrangų apstu įvairiausių – nuo paprastų elementarių iki moderniomis technologijomis paremtų, vagis varančių į neviltį. Būtent su naujomis technologijomis susiję sprendimai atrodo patrauklūs, tačiau kelia nemažai klausimų. Kaip tokio modernumo pavyzdį galėtume įvardyti signalizaciją su užvedimo funkcija. Įdomu, kokios tai signalizacijos ir kuo jos išskirtinės?

Tokios signalizacijos su užvedimo funkcija leidžia užvesti automobilį per atstumą. Turint pultelį, automobilis užkuriamas nesant nei jame, nei prie jo. Funkcija lyg ir naudinga, tačiau turbūt galvoje kirba mintis apie brangumą. O kaina iš tiesų nemaža. Keli šimtai litų už šį patogumą daugeliui nėra priimtina. Nors, kita vertus, jei automobilis vertas keliasdešimt tūkstančių ar net viršija šimto tūkstančio litų ribą, autoservisas, galintis sumontuoti brangią signalizaciją su nuotolinio užvedimo funkcija, atrodys visai patraukliai.

Kai kurios minėtos rūšies signalizacijos turi trūkumą, tačiau kitose yra įdiegta protinga funkcija. Kai automobilio variklis užgesinamas, dauguma vairuotojų ne tik užtraukia rankinį stabdį, bet ir įjungia bėgį. Tokiu atveju, kai palikta pirma pavara ir automobilis užvedamas nuotoliniu būdu, gali būti problemų – savarankiškai iš vietos pajudėjusi mašina gali kur nors atsitrenkti. Visgi kai kurios signalizacijos apsaugo nuo tokio nesklandumo. Trumpai apie jų principą. Vairuotojas turi galimybę iš spynelės išimti raktelį, bet mašiną palikti užkurtą. Logiška, kad šis variantas įmanomas tik išjungus bėgį, mat kitaip automobilis užgestų. Taigi, vairuotojas įjungia laisvą bėgį, ištraukia raktelį, išlipus iš automobilio uždaromos durelės ir įjungiama signalizacija. Tuo metu variklis automatiškai užgesinamas. Taip išvengiama nemalonumų.

Kokios signalizacijos reikia ar norima, priklauso nuo mašinos savininko poreikių. Profesionaliai dirbantis autoservisas pasiūlys optimaliausią variantą ir patars, ar vertą įsigyti naujausių technologijų įrangą, ar pakaks kažko paprastesnio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>